czwartek, 22 lutego 2018

Waiting for spring...

Mimo że kalendarzowa zima nadal trwa, ja już dawno zdążyłam o niej zapomnieć. Pogoda za oknem wcale nie wskazuje na tę porę roku. Osobiście z niecierpliwością wyczekuję wiosny (a jeszcze bardziej lata), ponieważ znudziła mi się niska temperatura. Zima ma swój urok, ale pod warunkiem, że jest śnieg! Inaczej przypomina jesień, a za nią nie przepadam. Kocham ciepło i grzejące słoneczko, dlatego nie mogłam nie wykorzystać dzisiejszego pięknego dnia na sesję. 
Tym razem postawiłam na bardziej wiosenną stylizację z ramoneską w roli głównej. Pochodzi ona z mojego ostatniego zamówienia ze sklepu Zaful. Muszę Wam powiedzieć, że nie mam szczęścia do chińskich rozmiarówek, bo kurtka mogłaby być trochę większa. Do niej dobrałam spodnie z tego samego sklepu. Już od jakiegoś czasu szukałam podobnych stacjonarnie, dlatego od razu postanowiłam je zamówić, kiedy zobaczyłam, że są na stronie Zaful. W przeciwieństwie do kurtki okazały się za duże. Za to - podobnie jak ramoneska - wykonane są z solidnego materiału. Na sobie mam też żółtą bluzę z napisem "oh, yes.". Tak brzmiałaby moja odpowiedź, gdyby ktoś zapytał mnie, czy chcę pizzę. 😄 Ostatnim elementem mojej stylizacji są czarne śniegowce. Nie dość, że cieplutkie, to jeszcze wygodne! 
ramoneska - Zaful | spodnie - Zaful | bluza - Zaful | buty - CCC
Dajcie znać, co sądzicie o tej stylizacji.

46 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja! Fajnie się prezentujesz ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, ciekawa stylizacja, choć nie dokońca w moim stylu.
    Bluza bardzo mi sie podoba :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas zimno i śnieg brrrr... też tęsknię do cieplejszych dni

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam już na wiosnę. Zima się jednak mocno trzyma. Na szczęście słonko powoli się przedziera. :) Życzę Ci udanej końcówki tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza, ożywia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że dałaś żółta bluzę dodaje tej stylizacji radości! A ramoneska akurat świetna;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylówka,zapraszam w moje niskie progi..Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta bluza w połączeniu ze stonowanymi kolorami reszty stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello lovely! Cool outfit, I especially like the pants! I really like your blog so I'm following it now on GFC #95. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny outfit, ale do wiosny niestety jeszcze daleko. Póki co mam wizję mrozów :D

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną masz tę ramoneskę.
    Bardzo ciekawa stylizacja.
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się zestawienie z Zaful! c:
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza z kurtką wyglądają świetnie, pasowały by do tej stylizacji również sztyblety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluza, a co do pizzy to się zgadzam w 100%
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam na wiosnę! Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się bardzo podoba stylizacja, aczkolwiek moim zdaniem trochę za luźne spodnie, ale ogólnie naprawdę bardzo spoko :). Też chciałabym już wiosnę. Zazdroszcze włosów :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że są trochę za luźne. :)

      Usuń
  17. Stylówka jest świetna!

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mi już brakuje wiosny. :D Śliczna ramoneska. Jestem właśnie na etapie poszukiwania idealnej na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, na bank wiosną sprawdzi się pięknie.
    Prawdę mówisz z tym śniegiem. Dla mnie też zima nie zbyt przyjaźnie wygląda, gdy za oknem deszcz i plucha.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się to zestawienie. Może trochę takie szalone, ale jednak coś w sobie ma :D Te spodnie są śliczne.

    Zapraszam na : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    PS. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie widać że spodnie za duże a kurtka za mała, a szkoda bo może lepiej by to wyglądało jakby było w odpowiednim rozmiarze. Bluza jest super, ale na pewno nie do tej stylizacji. Ja jestem z tym szczerych blogerek, które nie spamują że jest super jak nie jest, więc no... nie pasuje ci to :D To nic, bo włosy masz mega więc nadrabiasz stylizację włosami! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie mam podobne lub identyczne do Twoich :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym już założyć taką kurteczkę, bo u mnie -10 stopni :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy już czekamy na tą upragnioną wiosnę, super masz kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie bardzo fajne:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, chyba wszyscy z niecierpliwością czekamy na wiosnę. Świetna stylizacja, kurtka mi się szczególnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z ramoneską z Zaful miałam podobnie. Mogłaby być odrobinę większa, ale koniec końców i tak w niej chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe połączenie. Ja czekam absolutnie na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię zimę, ale faktycznie już ta wiosna mogłaby nadejść!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe połączenie, świetne masz spodnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  31. kurteczka powala na kolana- całość bardzo w moim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak to już jest z tymi rozmiarami zamawiając coś przez internet. U siebie mam pod ręką centymetr krawiecki i zawsze dokładnie czytam opis rozmiarówki ale oczywiście różnie to bywa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nietypowe połączenie i na pewno odważne! Ja zapewne nie połączyłabym tych spodni z tymi butami i kurteczką, ale widzę że efekt robi wrażenie! Także super!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Żółta bluza fajnie kontrastuje z resztą stroju! Osobiście jestem fanką takich kolorowych urozmaiceń :) Nie lubię ubierać się pstrokato ale jeden kolor jest zbyt nudny... Zawsze musi być coś do kontrastu! :)

    Niestety na wiosnę będziemy musieli jeszcze trochę poczekać :/ Mnie też się już ta zimna znudziła. Tylko mrozy i nawet człowiek na świeże powietrze nie wyjdzie... Za to u mnie jest biało i pięknie za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz boskie włosy, jeju ❤
    Bardzo ładna bluza, podoba mi się!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, prosta, ale ciekawa.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja bardzo ładna, spodnie w kratkę to ostatnio must have.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger