niedziela, 8 września 2019

Beż w roli głównej


Jeszcze do niedawna nie czułam się zbyt komfortowo, kiedy będąc w second handzie, natrafiłam na kogoś znajomego. Nie lubiłam również odpowiadać na pytanie: "Gdzie to kupiłaś?", kiedy ktoś pytał o rzeczy właśnie z lumpeksu. Moje zawstydzenie wynikało w dużej mierze z pewnego stereotypu. Według mnie wielu z nas uważa, że w sklepach z odzieżą używaną ubierają się osoby, których nie stać na nowe ubrania. Nie chciałam zostać zaliczona do tej kategorii i wyśmiana. Na szczęście już nie mam z tym problemu. Second handy stają się coraz bardziej popularne i nieprzerwanie zyskują nowych zwolenników. Spotkamy w nich nie tylko osoby, o których wspomniałam wcześniej, ale również ludzi, którzy chcą mieć w swojej szafie coś unikatowego. Ja zdecydowanie zaliczyłabym się do tej drugiej grupy. Lumpeksy lubię przede wszystkim za to, że można znaleźć w nieszablonowe, dobrej jakości i często markowe ubrania, a do tego w niskiej cenie! Można ubrać się tam naprawdę tanio, modnie i oryginalnie.

O oryginalności natomiast ciężko mówić w przypadku sieciówek. Pewnie nie raz widzieliście osobę, która miała na sobie identyczną do Waszej bluzkę czy spodnie. Mnie też zdarzyła się taka sytuacja... Kiedyś ubrałam do szkoły nowo zakupiony w croppie T-shirt. Na którejś z przerw zauważyłam, że jedna z moich koleżanek też taki ma. Po chwili obok mnie przeszła kolejna dziewczyna w tej samej bluzce. Śmiałyśmy się, że ustalimy, która i kiedy następny raz przyjdzie w niej do szkoły. 😆

W nawiązaniu do wstępu, dzisiaj chciałabym pokazać Wam look, którego podstawowe elementy zostały zakupione właśnie w SH. Dominującym kolorem outfitu jest beż, przełamany przez czerń torebki oraz różnobarwne paski na spodniach. Dobrze czuję w takich stonowanych stylizacjach, które pomimo jednorodności kolorystycznej nie muszą być nudne. 

Jestem ciekawa, czy podoba się Wam ta stylizacja. Dajcie również znać, co sądzicie o second handach. 

35 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo fajna :) ja za lumpeksami nie przepadam bo kompletnie nie umiem tam nic znaleźć. Wchodzę tam i nie wiem w która stronę mam isc i gdzie szukać ;p podziwiam ludzi, którzy potrafią tam znaleźć cuda. Moja ciotka zawsze super ciuchy tam znajdzie a ja wychodzę z niczym xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaje Twój blog do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt już się nie śmieje z osób które kupują w SH - można by rzec że jest to trendy 😀
    Ja niestety ze względu na brak czasu nie zaglądam do lumpeksow
    Sieciówki to dla mnie idealne miejsce na kupno kurtek ,ewentualnie spodni, cała reszta jest kupowana online 😀
    Stylizacja rewelacyjna ,świetnie wyglądasz 😍
    Bluzeczka mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasem kupuje w lumpeksie i czesto znajduje tam super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja :) Ja jestem straszną lumpeksiarą, chodzę do second handów regularnie i moja niemalże cała szafa jest żywcem wyjęta z tych właśnie sklepów. Co więcej, staram się wybierać najtańsze dni, więc zakupione przeze mnie ubrania nie kosztują więcej niż 10zł :)
    Wyglądasz wspaniale!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Właśnie za to lubię second handy - można się tam fajnie ubrać, nie przepłacając. Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetny wpis. Osobiście nigdy nie chodziłam do SH, lecz ostatnio zaczęłam i jestem mega zadowolona ;)


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) Masz piękne włosy! Osobiście uwielbiam lumpeks właśnie za tą niepowtarzalność. Zawsze znajduję tam fantastyczne ciuchy :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. W second handach czasami można trafić na bardzo fajne i unikatowe rzeczy :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Piękne zdjęcia ;)
    Obserwuję i również zapraszam do obserwacji mojego nowego bloga! Zapraszam serdecznie, każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)
    Najnowszy post: https://poradyracjonalistki.blogspot.com/2019/09/od-czego-najlepiej-zaczac-by-odzywiac.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kupować w lumpeksach! Znajdę ładne rzeczy,a czasami nawet z metkami ;) No i najważniejsze jest to, że tych ubrań nie ma połowa dziewczyn w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szperać w sh :) Zawsze znajduję tam jakieś perełki :) Dzisiaj na przykład dodałam wpis na blogu, w którym pokazuję buty i pasek własnie z jednego z lumpeksów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Też po latach wróciłam od kupowania w SH.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne spodnie :)

    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za SH, gdyż nie lubię szukać ciuchów. Nawet po zwykłych sklepach chodzę dosyć szybko, gdyż jeśli nic mi nie wpadnie w oko to znaczy, że raczej nic tam dla mnie nie ma :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie stylizacje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam SH, można w nich znaleźć naprawdę niepowtarzalne perełki do swojej szafy. <3 A stylizacja super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie skomponowałaś tą stylizację, nie jestem zwolenniczką takich spodni, ale rewelacyjnie wyglądają. Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie, uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam nigdy nie mogę nic znaleźć w SH.

    OdpowiedzUsuń
  20. SH gromadzą prawdziwe perełki, niekiedy popularnych, światowych marek :)
    Grunt to cierpliwość i dobre oko - by dostrzec interesujące nas rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak promiennie wyglądasz ;) a co do beżu to zaraz obok czerni szarości i bieli jest totalnym klasykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kupować ciuchy w lumpeksach. Nigdy mnie miałam problemu z przyznaniem się, że dana rzecz pochodzi z drugiej ręki. Wręcz przeciwnie, chętnie się chwalę, gdy kupię fajny ciuch za 5 zł ;D!!!
    Ślicznie wyglądasz... stworzyłaś ciekawa stylizację :)!!! Ach ... zachwycam się Twoimi pięknymi włosami!!!
    P.S. Dzięki za odwiedziny na moim blogu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam lumpeksy! Mam bardzo dużo oryginalnych ubrań za mniej niż 10 zł w swojej szafie :D Dzięki nim wymieniam swoją garderobę średnio trzy razy w roku haha!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ten beż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz! Uwielbiam lumpeksy ;) Cudowny beż!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam czasu na sh ale jak widzę, jak ludzie trafiają perełki to pełen zazdro! Świetna stylizacja no i spodnie w kratę to ja sobie chyba muszę kupić :D nie ma to tamto ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale wyglądasz w tej stylizacji, bardzo podobają mi się Twoje spodni!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger