czwartek, 29 czerwca 2017

Początek nowej przygody


Cześć! Witam serdecznie wszystkich, którzy znaleźli się na moim blogu. Mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej, bo właśnie „wyruszam w nową podróż” w moim życiu – zamierzam prowadzić tę stronę! Będę wdzięczna, jeżeli zgodzicie się mi towarzyszyć.



Jestem Klaudia. W tym roku skończyłam gimnazjum - przede mną nowy etap w życiu. Czeka mnie dużo ciekawych przygód i niezapomnianych wrażeń. Chcę się tym z Wami dzielić, dlatego zapraszam Was do obserwacji tego bloga – gwarantuję, że będzie ciekawie!
Znajdziecie tu posty o tematyce modowej, lifestylowej i nie tylko!

Do następnego!

              

44 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w dalszym rozwoju bloga! Pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia witaj w blogosferze! Życzę powodzenia i inspiracji w tworzeniu postów :D
    Zapraszam również do mnie, jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że zdecydowałaś się na bloga!
    Trzymam kciuki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogosferze! Mam nadzieję, że zagościsz tu na dłużej i nie zniechęcisz się mimo trudniejszych początków :) Poza tym, masz przepiękne włosy!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się rewelacyjny blog! Moja imienniczko :)
    świetnie że postanowiłaś założyć własnego bloga, życzę Ci
    jak najwięcej weny i samych wiernych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Ja również zaczynam nowy etap w moim życiu i z chęcią będę ci w nim towarzyszyć. Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy! Powodzenia w prowadzeniu tej stronki ;) Skoro gwarantujesz, że będzie ciekawie, to obserwuję :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy <3 Z chęcią będę tu zaglądać :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj w blogosferze :D Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga oraz samych sukcesów i mnóstwa wiernych czytelników :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy, powodzenia w blogowaniu ♥
    Zapowiada się bardzo ciekawie i fajnie, dlatego obserwuję.
    Czekam na więcej postów :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, hej mega fajnie, że dołączyłaś do blogsfery! Twój blog zapowiada się naprawdę ciekawie i będę wpadać na Twojego bloga częściej!
    Życzę Ci powodzenia i dużo motywacji! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę również powodzenia w dalszym rozwoju bloga ♥♥♥

    Dziękuję za odwiedzinki ;)
    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w blogowaniu, początki bywają trudne, ale życzę wytrwałości^^
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana powodzenia w blogowaniu, jestem w tym samym wieku co Ty! Jeżeli masz snapchata to śmiało mnie dodawaj i razem będziemy się wspierać <3 Obserwuję i czekam na więcej. Jeszcze raz powodzenia!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w blogowaniu, zostaję na dłużej !:)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  16. nice blog =)
    following each other?
    let me know & have a nice day :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie. Będę wpadać częściej. Super zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kciuki za dalszy rozwój, jesteś urocza! <3
    http://gosencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! :) Życzę Ci wytrwałości i blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro zaczynasz przygodę z blogowaniem to życzę ci cierpliwości, weny i czytelników:)
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam BB. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa! Twoje włosy to sztos!
    Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :) obserwuję :) www.mysterious-natalia.blogspot.com jeśli spodoba ci się mój blog to zostaw obs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam w blogosferze!! Życzę powodzenia w tworzeniu nowych postów!! ;) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Mogę wiedzieć jaką szkołę średnią wybrałaś? Jestem z twojego rocznika dlatego pytam ;) Obserwuję ;) Pozdrawiam :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję! Liceum, później chcę się dostać na dobre studia, więc nawet nie brałam pod uwagę technikum. Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witamy i życzymy powodzenia! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz przepiękne włosy! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  29. AA uwielbiam takie kombinezony! A Tobie w nim bardzo ładdnie :)

    Obs za obs?

    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę, aby było tych przygód i wrażeń jak najwięcej. Ja właśnie pierwszą liceum mam za sobą. Powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo weny do pisania :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia życzę imienniczko! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w blogowaniu!
    Wgl śliczne włosy masz ;pp

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz cudne włosy! *-*
    Cudowny kombinezon, skąd? *-*
    Zapowiada się ciekawie, więc obserwuje na zachęte!
    Życzę powodzenia w blogowaniu i mam nadzieję, że odnajdziesz się w blogowej atmosferze :*

    Zapraszam :)
    https://jyylii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie masz śliczne loczki ;) Powodzenia na blogu <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. I wish you a beautiful start!
    Happy Monday! :)

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę powodzenia! Trzymam kciuki za systematyczność ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger