niedziela, 24 września 2017

Floral jeans | Zaful


Cześć!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje pierwsze zamówienie ze sklepu internetowego Zaful. Na przesyłkę czekałam niecałe 3 tygodnie, więc naprawdę niedługo. To było dla mnie pozytywne zaskoczenie, ponieważ przygotowywałam się na dłuższy czas oczekiwania. W skład mojego zamówienia wchodziły spodnie, bluza oraz pierścionki. Obawiałam się, że rozmiar będzie nieodpowiedni, ale na szczęście wszystko pasuje! Przejdźmy więc do stylizacji.

Bluza ma naprawdę fajny materiał i jest bardzo ciepła. Myślę, że idealnie sprawdzi się na chłodne, jesienne dni. 
Długo szukałam spodni w tym rodzaju. Te są naprawdę wygodne, mają przyjemny materiał, a do tego wyglądają przepięknie. Bardzo mi się podobają!
Oprócz spodni i bluzy, w sklepie Zaful zamówiłam również pierścionki. Na tym zdjęciu widać tylko dwa z nich, wszystkich było siedem. 
kurtka - Only | bluza - tutaj | spodnie - tutaj  | pierścionki - tutaj | buty - Cropp

Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z mojego zamówienia. Ubrania w rzeczywistości niczym nie różnią się od tych na zdjęciu, jak to czasem bywa. Zostały wykonane starannie, z dobrego materiału. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten sklep! 

A na koniec pokażę Wam kilka rzeczy, które ostatnio przykuły moją uwagę.                              




Jak się Wam podobają rzeczy z mojego zamówienia? 
Zamawialiście kiedyś coś z tego sklepu?

53 komentarze:

  1. Śliczne włosy ♥
    Spodnie super.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! ❤️ Te spodnie są super podoba mi się to ze nie są zwężanie na końcu

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia! Zakochałam się w tych spodniach ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Bluza rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna stylówka! A te spodnie są naprawdę prześliczne <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama źle się czuję w takim kroju spodni, ale na Tobie wyglądają super ! Piękny wzór :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza fajna, spodnie wolałabym dłuższe z mniejszym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, najbardziej do gustu przypadła mi bluza. ;)
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne jeansy :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow I really love this Jeans<3
    you look amazing.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne te spodnie, super w nich wyglądasz :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna stylizacja mega mi się podoba ;** Masz prześliczne włosy ;):* A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;** Pozdrawiam cieplutko :) :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc jak czekałaś 3 tyg to dla mnie już o tydzień za dużo.. :D zawsze czekam 2tyg, nigdy więcej :)
    Super spodnie! :)

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają rzeczy wybrane przez Ciebie:)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że Zaful ma naprawdę świetne rzeczy :D
    po klikane
    Obserwuję!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie zamawiałam z tego sklepu. Poklikała. :*
    $14.49, $27.49, $2.41

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za sklepami tego typu, spodnie są super, ja jednak podwinęłabym lekko nogawki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam zamówić te spodnie, ale jednak zrezygnowałam i teraz żałuję, bo są prześliczne!!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tych spodniach! Identyczne widziałam w sklepie New Look, ale często ciuchy z chińskich stronek wiszą sobie w różnych sieciówkach :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie, bardzo lubię takie nadruki :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te spodnie :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne jeansy, bardzo podoba mi się ten haft :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza świetna :) Pięknie Ci w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny uśmiech ;)
    Bardzo miło tutaj ;) zostanę na dłużej ;)
    Zapraszam do mnie , może wspólna obserwacja ? ;)
    https://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie wyglądają rewelacyjnie, haft jest absolutnie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie z tym motywem kwiatowym wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodnie :) Pięknie wyglądają :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, spodnie i pierścionki mogłyby zagościć w mojej szafie! Obserwuję

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne spodnie!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie spodniami, ale te loczki to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz w spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello From Poland Dear!
    You are amazing!
    I Love Your blog, so
    I follow U,maybe U follow me back?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne spodnie, klik, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodnie mają fajny haft, ale ja bym ich nie mogła nosić, bo nie uznaję innych spodni niż rurki :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądają te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger