środa, 15 listopada 2017

Order from Gamiss

Cześć!
Niedawno zamówiłam sobie ubrania ze sklepu Gamiss, dlatego dzisiaj chciałabym Wam je pokazać. Na paczkę nie czekałam długo - niecałe dwa tygodnie. Wybrałam sobie stamtąd kilka rzeczy, aczkolwiek niestety większość z nich nie pasuje pod względem rozmiaru. Zauważyłam, że bluzki, bluzy czy też kurtki często mają krótkie rękawy. Zwracam więc na to Waszą uwagę, jeśli będziecie zamawiać coś z tego sklepu. A teraz pokażę Wam to, co najbardziej mi się spodobało. Zapraszam do oglądania!

Z tych spodni jestem naprawdę zadowolona, ponieważ mają dobrej jakości materiał i fajnie się układają. W komplecie była jeszcze bluzka, aczkolwiek niestety ma za krótkie rękawy.
Kurtka jest bardzo cieplutka, aczkolwiek dużym jej minusem jest fakt, że nie ma żadnych zapięć.

Poniżej pozostałe rzeczy, które zamówiłam.

To wszystko, co chciałam Wam dzisiaj pokazać.

Do zobaczenia w kolejnym poście, kochani!

10 komentarzy:

  1. Śliczna ta koszula, płaszczyk też :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kurtka z futerkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome outfits, loving your style. Thanks for the share, keep up the posts!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna koszula ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie https://noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger