niedziela, 21 stycznia 2018

It's snowing!

Ale biało za oknem! Długo czekałam na taki krajobraz, więc postanowiłam wykorzystać tę pogodę i wybrać się na zdjęcia. Zima w obiektywie wygląda naprawdę przepięknie! Mam nadzieję, że śniegiem będziemy mogli cieszyć się dłużej niż przez kilka dni.



Ostatnio otrzymałam przesyłkę ze sklepu Zaful. Wybrałam sobie z ich strony kilka rzeczy i muszę Wam powiedzieć, że jestem naprawdę zadowolona. Jak pewnie wiecie, z takimi zamówieniami bywa różnie, ponieważ rozmiary bardzo często nie są adekwatne do polskiej rozmiarówki. Tym razem jednak trafiłam i ubrania pasują jak ulał! Do dzisiejszej stylizacji wykorzystałam sweter z ich sklepu. Ma świetny materiał i jest bardzo cieplutki. Jestem ciekawa, co o nim sądzicie!
Ale świetnie się bawiłam przy robieniu tych zdjęć! Zima jest piękna! Jutro idę lepić bałwana i rzucać się śnieżkami, haha.
płaszcz - SH | sweter - tutaj | spodnie - sinsay | czapka - tutaj | buty - cropp


W sklepie Zaful zamówiłam też pędzle, gąbeczkę oraz produkty do makijażu.
Zaful przygotowuje również walentynkowe wyprzedaże, może znajdziecie coś dla siebie.


Do kolejnego posta, kochani!


47 komentarzy:

  1. Ale ladnie zasypalo :) Swietne, pozytywne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz i uwielbiam szare płaszcze <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo cieszę się z nadejścia zimy :)
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się takie płaszcze, o takim kroju, na kimś ;) Ja co taki założę to się nie mogę odnaleźć, u mnie podstawą jest podkreślona talia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, widać że fajnie się bawiłaś :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/last-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweter! Osobiście nie lubię zimy, bo jestem okropnym zmarzluchem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia, szkoda, że przy mojej pogodzie nie mogę zrobić podobnych - u mnie tylko zimno, a śniegu zero :D Oby Ci się utrzymał ;)Buziaki! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też spadł śnieg ❤
    W końcu da się odczuć zimowy klimat.
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ładna, zimowa aura jest u Ciebie. U mnie może z dwa dni był śnieg ale już nie ma kompletnie po nim śladu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładny uśmiech!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety śniegu nie ma ani grama. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny płaszczyk. Zimy za to u mnie brak :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również jest śnieg! Agh aż szkoda siedzieć w domu i nie zrobić zdjęć zimie :D
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz,szkoda tylko,że tej zimy tak mało :)
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zimy nie było i nie miałam okazji nacieszyć się śniegiem więc zazdroszczę. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz! Zazdroszczę ci śniegu :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście za śniegiem nie przepadam. Świetny płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a u nas sniegu dawno nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  19. hello, i'm new follower of your blog, can you follow mine? https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Uggs from Italy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, super włosy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia w śniegu pięknie wyglądają :) Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek mi się spodobał ;)
    Piękna u Ciebie jest zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja znowu nie przepadam za zimą xD mogłaby być już wiosna! Taka końcówka kwietnia najlepiej :)
    Sweterek fajny :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzy mi się taki śnieżny krajobraz :( Mieszkam od 6 lat w Danii i wbrew pozorom śniegu tutaj tyle co kot napłakał albo wcale...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne, zimowe zdjęcia ;) U mnie za oknem jest śnieg, ale też jest plucha.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna! i te włosy ahh <3
    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne fotki <3 ciekawe jak długo śnieg się utrzyma <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super fotki :) JA pocieszyłam się śniegiem aż cały tydzień :D
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia! Masz bardzo ładne włosy! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak, zima (ale ta ze śniegiem, a nie pluchą 😁) jest bardzo fotogeniczna! Fajny płaszcz i golf. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nadal u nas brak sniegu a uwielbiam snieg na zdjeciach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile śniegu! U mnie nie ma ani grama!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj też u mnie troche napadalo. Jako kierowca nie moge się jednak cieszyć. Strasznie się tak jezdzi!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się płaszczyk. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale macie śniegu. U nas jeszcze nie było. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super, że spadł u Ciebie śnieg. Zdjęcia są bardzo optymistyczne. :)
    Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*
    $19.99,

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszczyk piekny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam wszelkiego rodzaju swetry, szczególnie w takich kolorach :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger