niedziela, 4 lutego 2018

Order from Zaful & Rosegal

Witam Was w nowym poście na moim blogu!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zamówienia ze sklepów internetowych Zaful oraz Rosegal. Z ich stron wybrałam sobie kilka rzeczy, które naprawdę mi się podobają, aczkolwiek niestety nie trafiłam z rozmiarem. Bluzki oraz spodnie okazały się za duże. Za to torebka jest przepiękna! 


Torebka ma bardzo fajny materiał i naprawdę ładnie się prezentuje. Muszę przyznać, że to był udany zakup, który idealnie dopełni dużo stylizacji.
Ubrania niestety są za duże, aczkolwiek pod względem jakości nie mam im nic do zarzucenia. Szkoda, że ciężko trafić z rozmiarem, bo z chęcią nosiłabym te rzeczy.

Jeśli chcielibyście zobaczyć, jak prezentują się one na zdjęciach ze stron internetowych sklepów, zostawiam Wam do nich linki:

Przypominam, że z okazji nadchodzącego Święta Zakochanych w Zaful trwają walentynkowe promocje

19 komentarzy:

  1. legginsy z różami wpadły mi w oko ;-) torebka wygląda na dobrze wykonaną.

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie i torebka są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę chętnie sama bym kupiła;)

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka prezentuje sie na prawde swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są śliczne ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. No torebka bardzo ładna! Ja też nie trafiam z rozmiarem :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest prześliczna.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post ♥ I like your blog!
    Following you on GFC. Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka rzeczywiście jest piękniutka. Sama bym się na taką pokusiła :)
    Oj z rozmiarami to często ciężko trafić. Niby są teraz tabelę z rozpiskami i jest łatwiej, ale wciąż jest to wszystko no niedopracowane..
    Te spodnie z haftem cudowne.
    Poklikane - 29.75, 14.05, 20.99, 21.97

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka wygląda fajnie, ale mam podobną i jest strasznie niepraktyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torebka, ma może długi pasek? Bo ja w zasadzie w takich chodzę najczęściej :)
    jeżeli chodzi o rozmiary, to ja nigdy nie potrafię dopasować spodni do sylwetki
    dlatego przestałam je zamawiać :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu go nie widać, ale tak - ma długi pasek. :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  13. Bardzo fajne produkty, jednak najbardziej przypadła mi do gustu torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak ja bym chciala miec za duze rzeczy, haha! Zawsze co kupuje to okazuja sie zaciasne :c Bluzeczki sa przepiekne wiec zakladam ze spokojnie mozesz je miec jakie takie fajne milusie ubrania po domu :D
    Torebka jest przepiekna!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądają ubrania, szczególnie ten różowy crop top :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the embroidery pants with the bag. Cute!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger