poniedziałek, 4 marca 2019

Botki z biżuteryjnym zdobieniem


Długo mnie tutaj nie było... Naprawdę mi wstyd, że nie odzywałam się przez kilka miesięcy. W tym czasie sporo się u mnie działo. W natłoku spraw prywatnych ciężko było mi skupić się na prowadzeniu bloga. Powracam jednak, by dalej robić to, co uwielbiam! Chciałabym rozwijać tę stronę i ją udoskonalać. Przepraszam Was za moją nieobecność i mam nadzieję, że już nic nie zakłóci regularności we wstawianiu postów. Wybaczacie? 😄

Jak dobrze znowu coś dla Was napisać! Dzisiaj specjalnie wybrałam się na zdjęcia, aby urozmaicić nimi post. Muszę przyznać, że od czasu ostatniej "sesji" zdążyłam się odzwyczaić od obiektywu. Ostatecznie jednak efekty chyba nie są takie złe! Na zdjęciach tego nie widać, ale było mroźnie. Jesienna/zimowa pogoda bywa męcząca, dlatego ja z niecierpliwością czekam na wiosnę. Brakuje mi już ciepłych, długich dni, które można wykorzystać aktywnie na zewnątrz. Zimą i jesienią nie chce się nawet wychodzić z domu. Ja jednak znalazłam motywację, a oto jej efekty:

Jak już pewnie wiecie, przy doborze stylizacji kieruję się głównie poczuciem wygody i komfortu. Zależy mi na tym, aby w wybieranych ubraniach czuć się dobrze i dobrze wyglądać. Dzisiaj postawiłam na uniwersalne spodnie, które świetnie sprawdzą się jako element szykownego, jak i luźnego look'u. W tej stylizacji wykorzystałam ich elegancję i dopasowałam do nich czarne botki. Bardzo lubię te buty, czynią one outfit ciekawszym. Na koniec wspomnę o płaszczyku, który także uwielbiam. Jest lekki, cieplutki i bardzo wygodny. 

Co sądzicie? 
Do zobaczenia w kolejnym poście już niedługo!

41 komentarzy:

  1. Płaszczyk i szalik w moim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz i masz przepiękne włosy 😍
    Fajny ten plaszczyk i botki ☺
    No niestety zima nie jest łaskawa jeśli chodzi o robienie zdjęć, na szczęście dni już są nieco dłuższe ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te botki! <3 Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje włosy!
    Pięknie wyglądasz, pozdrawiam ♥

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o tą stylizację :) Jest taka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudowne! Sama mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również miałam swoje zawody, i długo nie pisałam. Teraz jednak się to zmieniło, od czerwca staram się regularnie pisać:) Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam buty ze zdobieniem! Każda stylizacja z nimi jest ciekawa :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne botki! Sama mam bardzo podobne :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne botki! Szukałam tej zimy podobnych, ale żadne z nich nie były wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty wyglądają genialnie ! Super stylizacja <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja ;) Połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba!

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich botków, ale kocham Twoje włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Butki zbytnio nie są w moim stylu, ale po za tym to stylizacja świetnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne botki, uwielbiam takie biżuteryjne elementy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również przy wyborze stylizacji kieruję się przede wszystkim wygodą... chociaż w sumie nawet szpilki potrafią być wygodne;) Fajne te botki, przyciągają wzrok!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszczyk, dobrze że wróciłaś! Każdy ma czasem spadek motywacji :)Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że wybaczymy! :)
    Zauroczyłaś mnie swoją stylizacją. Jest niezwykle przemyślana, spójna, ciekawi! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz piękne włosy :) Super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta kurtka. Ładne zdjęcia, warto było wyjść na ten mróz (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne botki i stylizacja też :)
    A włosy to Ty masz przecudowne!
    Co do pisania bloga, to jest Twój blog i nigdy nie powinnaś przepraszać, bo różnie to bywa w życiu i nie zawsze można pisać. Czasami nawet wena twórcza nie pozwala nic wydobyć z siebie. Znam to dokładnie i chyba każdy zna :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Botki są na prawdę super ! Koszula też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny powrót! Jednak nie powinnaś przepraszać, twój blog, twoje zasady. Ty publikujesz a my będziemy cierpliwie czekać :) Wspaniały wpis :) Bardzo ładna stylizacja jednak to co kocham najbardziej to twoje włosy! Od zawsze o takich marzyłam! :) No po prostu zachwycające!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie styl :) Piękne masz włosy :) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz, piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także miałam ostatnio małą przerwę w blogowaniu, więc witam w klubie ;)
    Stylizacja oryginalna, wyglądasz w mniej świetnie !
    Masz piękne włosy i uśmiech ! :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej !
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, ciekawy styl! Piękne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te botki wspaniale się sprawdzą także w wiosennych stylizacjach, choćby do spódniczek! :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne te botki ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Bardzo ciekawa i ładna stylizacja :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. i like your hairstyle! i think it is very beautiful!
    luxhairshop wigs for homecoming
    Love your blog (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. love your hair! looks so beautiful!
    Love your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    The blog content is very good, I like it.
    (๑'ᴗ‵๑) I Loveγou❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczną masz urodę, jesteś bardzo fotogieniczna ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger