niedziela, 26 sierpnia 2018

Na sportowo

Rozpoczęcie roku szkolnego coraz bliżej. Z tego powodu stylizację na dzisiejszy post przygotowałam z myślą właśnie o szkole. Jako że lubię czuć się komfortowo, a w szkole spędzamy dużo czasu, postawiłam na czarne, sportowe spodnie z białymi paskami po bokach oraz luźną, białą bluzkę. Takie połączenie kolorystyczne wraz z ich umiejscowieniem na legginsach ma wpływać na optyczne wyszczuplenie nóg. Bluzka ma asymetryczny krój - krótszy przód i dłuższy tył. To, co bardzo mi się w niej podoba, to przyjemny materiał, który dobrze się nosi. Do całości dopasowałam czerwono-szaro-białe sportowe buty Nike, aby dodać stylizacji trochę więcej koloru. Ostatnim elementem, tzw. "wisienką na torcie" jest czarny plecak, który - moim zdaniem - świetnie współgra z resztą stylizacji. 

bluzka - SH | spodnie - SH | buty - Nike
Ale Was zasypałam zdjęciami! Nie mogłam się zdecydować. 😄 

PS. Chciałabym odświeżyć wygląd bloga. Czy ktoś, kto się na tym zna, mógłby się do mnie odezwać w komentarzu lub na poczcie? Będę bardzo wdzięczna.

Do kolejnego, kochani!

55 komentarzy:

  1. Super plecak! Ja do szkoły lubię nosić jeansy :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie stylizacje, piękny plecaczek :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Luzno, wygodnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look . Idealny do szkoły .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :D masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o szkołę, to również stawiam na wygodę. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, koszulka to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka trochę nie w moim stulu, ale jeśli chodzi o plecaczek - jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do zmiany na blogach to ja niestety nie jestem znawcą :P Wszystko robiłam u siebie metodą prób i błędów :P
    Stylizacja fajna - wygodna i prosta :) Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sportowa stylizacja :) Ja też czasem lubię ubrać coś fajnego i wygodnego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sportowy look - podoba mi się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja świetna, ja osobiście nie przywiązuje wagi w tym czym idę do szkoły, ponieważ zaczynając lekcję o 7:30 jestem mentalnie nie żywa. Co do wyglądu bloga to z chęcią Ci pomogę. Wpadnij do mnie i zobacz zakładkę "design".

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialne bluzka! Świetnie prezentuje się ze spodniami. Nie stety nie jestem w stanie Ci pomóc, ale mam nadzieję, że uda ci się kogoś znaleźć. Miłego dzionka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie nie ma co wyszczuplać, masz super figurę :) podoba mi się plecak, z pewnością przyda się na powrót do szkoły :) Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Na sportowo najważniejsze, by świetnie się w tym czuć, więc jeśli tylko dobrze się dopasowuje tak jak piszesz - to świetnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne legginsy! Przypadły mi do gustu :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudny plecaczek!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja!
    paulan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie i wygodnie! Podobają mi się takie stylizacje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie sportowe stylizacje na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja, sama bym się tak ubrała. :D Piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie i życzę udanego roku szkolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się bluzka ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna, sportowa stylizacja :) Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem fanką typowo sportowych stylizacji, ale twoja bardzo mi się podoba i sama bym się tak chętnie ubrała. ;)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłowa stylizacja, wygoda najważniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post, fotograficzna rada- nie rób zdjęć ze skosa :)

    po więcej inspiracji fotograficznych wpadnij do mnie https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/2018/10/meski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasami mam takie dni , że muszę się ubrać luźno, sportowo. Nagle w innych rzeczach jest mi nie wygodnie :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  31. I love your fashion sense and style.
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja :) Plecak też mi się podoba. Ostatnio szukałam plecaka dla siebie i trafiłam na https://www.plecaki-szkolne.pl/ Po feriach chcę kupić nowy do szkoły b ten, który ma już nie wygląda za ciekawie i jest niewygodny. Stawiam na wygodę i modny look.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, piękna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you so much for sharing this informative blog with us. Visit Ogen Infosystem for More Information.
    Website Designing Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest zupełnie nie w moim stylu, ale do Ciebie pasuje jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny outfit! Zgrabota z Ciebie! Trzeba się hartować! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie stylizacje! Na luzie przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylówka, bardzo mi sie podoba <3

    Kochana zapraszam Cię do wzajemnej obserwacji, po tym jak blogger wprowadził zmiany i ucina możliwości oraz zasięgi tylko tak możemy pomagać sobie nawzajem :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja nie dla mnie, nie cierpię sportowych looków ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiosnaaaa :D plecak totalnie dla mnie, bardzo mi się podoba
    zostaję na dłużej:)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny look na co dzień ;*
    supr wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger