sobota, 31 marca 2018

Q&A: 10 pytań od Was

Cześć, kochani!
W którymś z poprzednich postów poprosiłam Was o zadawanie mi pytań do Q&A. Mogliście wysyłać je na pocztę lub zadawać w komentarzach. Dzisiaj wreszcie nadszedł czas, kiedy na nie odpowiem! Chcę, żebyście trochę lepiej mnie poznali, więc mam nadzieję, że ten post w jakimś stopniu Wam to umożliwi. Napiszcie też coś o sobie! 

1. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Zakładając bloga, kierowała mną ciekawość, która niedługo potem przerodziła się w przyjemność z pisania. 

2. Masz jakieś zwierzątko? Jakie? Jak się nazywa?
Niestety nie, ale bardzo chciałabym mieć psa. Kiedyś miałam chomika i złote rybki. 😄
3. Co jest Twoim największym marzeniem?
Jednym z moich największych marzeń jest podróżowanie. Chciałabym zwiedzać świat i poznawać kultury różnych państw.

4. Jakiej muzyki słuchasz, a jaką najczęściej zdarza Ci się nucić?
Nie potrafię sklasyfikować jej do jednego gatunku. Słucham tego, co mi się spodoba. Z nuceniem jest podobnie. Uwielbiam śpiewać i ciągle to robię. 😃
5. Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu w domu i w internacie?
W domu w wolnym czasie najczęściej gram na keyboardzie lub gitarze, a w internacie - w piłkarzyki lub tenisa stołowego. 

6. Masz drugie imię? 
Nie.
7. Kim będziesz za 10 lat? 
To jest bardzo trudne pytanie, bo nie wiem, jak potoczy się mój los i chyba nigdy też się nad tym głębiej nie zastanawiałam, aczkolwiek widzę siebie jako szczęśliwą 27-letnią żonę i mamę, spełnioną zawodowo oraz prywatnie. 

8. Należałaś kiedyś do harcerstwa?
Nie, ale sądzę, że w harcerstwie musi być super i może gdybym miała taką możliwość i trochę więcej czasu, wstąpiłabym w ich szeregi. 

9. Czy masz piegi?
Nie mam.

10. Jakie sporty uprawiasz, że masz tak świetną figurę?
"Świetna" to za dużo powiedziane, haha. To głównie zasługa szybkiego metabolizmu, ale oprócz tego regularnie pływam.

Przy okazji życzę Wam spokojnych Świąt Wielkanocnych pełnych rodzinnego ciepła. Dużo zdrowia dla Was i Waszych bliskich! 

23 komentarze:

  1. u r so sweet- Great post, so lovely and interesting! Like it!
    Have a nice weekend dear friend! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pytania, można było się dowiedzieć więcej o tobie :)
    Pozdrawiam
    Wesołych świąt.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię śpiewać, ale niestety nie potrafię :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę masz śliczną figurę :* Masz dużo pasji :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też moim marzeniem jest podróżowanie i mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości zwiedzić wiele pięknych miejsc:)Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania, ale jeszcze ciekawsze odpowiedzi :) jesteś naprawdę uroczą osobą i tak, masz rewelacyjną figurę! :) bardzo lubię posty tylu q&a można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat różnych osób :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Tez bym chciała jak najwięcej podróżować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww ja tez mam kręcone włosy <3! Też marze o podróżowaniu

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam marzenie związane z podróżowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym w przyszłości podróżować :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie masz piegów to zazdroszczę, ja mam ich mnóstwo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny Q&A. :) Ja mam drugie, a także trzecie imię. ;) Zwierząt obecnie nie mam, ale w przeszłości miałam 3 chomiki. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ☺️thinafix.blogspot.com ☺️

    OdpowiedzUsuń
  14. I love to travel. Is the best way to explore the world and it opens our minds. Glad you like it too.

    OdpowiedzUsuń
  15. Figury tylko pozazdrościć ;) Mam nadzieję, że za dziesięć lat będziesz spełniona zawodowo i prywatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny masz usmiech <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Również nie mam drugiego imienia :) Ajjj jakie ty masz cudowne włoski! Pozazdrościć <3 Bardzo fajne q&a. Lubię czytać takie posty ;) Też zawsze chciałam mieć pieska, i mam! Śliczne zdjęcia.
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Życzę Ci, aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym podróżować jak najwięcej i jak na razie mam zaplanowanych parę wyjazdów. Kiedyś należałam do harcerstwa i rzeczywiście było całkiem fajnie.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post dear, I really like it!
    Your blog is amazing and I really think that we should be friends. I’m following you, I hope you’ll follow me back. Sending love. ♥♥♥ xoxo

    lifella

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger