niedziela, 22 kwietnia 2018

Pasiasta koszula i spodnie z dziurami

Cześć Wam!
Gdzieś pomiędzy nauką a przygotowaniami do wyjazdu na internat znalazłam chwilę, żeby zasiąść przed monitorem komputera i przygotować dla Was post. Od kilku tygodni wreszcie możemy cieszyć się słoneczną pogodą. Tyle na to czekałam! +20°C sprawia, że mam więcej chęci do życia. Też tak macie? Jesienią wolę położyć się pod kocykiem z kubkiem gorącej czekolady i leniuchować, a wiosna i lato zachęcają mnie do wyjścia na świeże powietrze i aktywnego spędzania czasu. W ciągu ostatniego tygodnia starałam się ćwiczyć i biegać. Powiem Wam, że nie wyszło najgorzej! 😄 Ten czas wykorzystałam również na wypad na zdjęcia. Sprawdźcie, jak wyszły!
Mam na sobie koszulę ze sklepu Zaful, która bardzo mi się spodobała, ponieważ uwielbiam ubrania typu oversize, oraz białe spodnie - jedne z ulubionych w mojej garderobie. 
koszula - Zaful | spodnie - sklep lokalny | buty - Adidas 

47 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, spodnie są cudne,
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz 😍
    Mi też podobają takie dziury na spodniach ale w białych spodniach źle się czuje 😕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta koszula :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny look :) Cale szczescie juz wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne włosy :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta koszula, a ten kombinezon w słoneczniki tak mi się kojarzy z latem! :) Pozdrawiam ciepło! ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna koszula :)
    Oczywiście poklikane

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Też zastanawiałam się nad zamówieniem tego kombinezonu z Zaful.
    Ja też cieszę się, że już wiosna. W końcu mam więcej energii do życia :)
    Pozdrawiam.
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię paski, tylko węższe. ;) Kombinezon w słoneczniki bardzo wiosenny. :)
    Pozdrawiam i życzę Ci udanego długiego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :) Podobają mi się Twoje spodnie :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że to leginsy a nie spodnie! :-D Też takie lubię ;-) tak na marginesie to ta pasiasta koszulka przypomina mi trochę styl bluzek z ZOiO

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wygląda to połączenie A koszula jest przepiękna 😍

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły naprawdę świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam paski i spodnie z dziurami, więc trafiłaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bijący dobrą energią post! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca podobają mi się te dziurawe jeansy, ale u Ciebie wyglądają fajnie:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo cieszę się z tej pogody. Bardzo fajny strój.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś prześliczna! I masz cudowny uśmiech, marzę o aparacie ortodontycznym i kiedyś w końcu go sobie zrobię :) Bardzo ładna koszula, wyglądasz ślicznie :) Cieszę się, że jest taka pogoda, u mnie czasem jest tak gorąco że się rozpływam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też pogoda zachęca do zycia! Bardzo ładna koszula ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak mam, ciągle chcę aktywnie spędzać czas ;). Ładna koszula, poklikane ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much sweetie!! I'm so happy that you liked the outfit with my new furry friend! :) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka pogoda rzeczywiście bardzo zachęca do wyjścia na dwór i do działania. Tęskniłam za tymi pięknymi i ciepłymi dniami :) Jesień troszkę smęci :D
    Stylizacja udana choć jak dla mnie za jasna ;) Koszula świetnie się prezentuje. Mnie natomiast urzekły spodnie :)
    Jestem ciekawa tego kombinezonu :)
    Poklikane - wyprzedane, 14.99, 19.49 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna koszula. Ja osobiście okropnie czuję się w białych spodniach - co chwilę chodzę do lasu, na łąkę z psem i te raczej nie mają prawa bytu w mojej garderobie.
    Brzoza daje +10 do zdjęcia. Brzozy są fajne :')
    Zapraszam do siebie: https://surykatury.blogspot.com/
    Annie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny zestaw! Ten kombinezon w słoneczniki też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta koszula :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia i świetne spodnie ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw! Idealny na wieczorny, wiosenny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przypadła mi do gustu ta koszula :D, piękne zdjecia na łonie natury. Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula rewelacja! Spodnie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna koszula <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ta koszula! :) Lubię takie luźne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się koszula, bo tak jak Ty lubię ubrania typu oversize, a do tego mam od jakiegoś czasu straszną słabość do ubrań w paski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna koszula ! :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :
    https://typdziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna koszula :) też zamówiłam sobie ten komplet w słoneczniki!:D jutro dodam w nim post :D <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczo wyglądasz w tej koszuli ♥
    Kliknęłam w link ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz uroczo :3
    sympatyczne zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ohmylifex , Blogger